Traducció

1 de maig 2011

Reflexions I




-Que hi fas aquí? Ara vull dormir, deixa'm en pau.
-En pau? Es que has arribat a estar en pau algun minut seguit avui de nit?
-Que vols fer-ne de tot això, ara?
-Jo només et vull ajudar, però sembla que tu no en tinguis ganes.
-No t'equivoques.
-Sempre m'esquives, m'ignores i et burles de mi, i el que és pitjor, sempre escoltes el meu germà, creus que ell et vol ajudar? De veres creus que qualque dia et felicitarà o et recompensarà pel que fas? No, senzillament t'exigirà més i més.
-Penses que m'ajudes? Però si no entenc els teus consells, són massa abstractes i confusos. Creus que per dir que aprofiti el moment sabré com l'he d'aprofitar i quin és el maleït moment?
-Qualsevol moment és bo si saps com aprofitar-lo.
-I encara t'estranya que no et faci cas mai? Fas pena.
-Creus que et donaré ordres i t'exigiré metes com fa el meu germà? Ell no dona consells.
-I gràcies a ell he aconseguit moltes coses.
-I també, gràcies a ell no n'aconseguiràs moltes altres, i... creu-me, no hi ha punt de comparació entre el que has aconseguit i pots aconseguir amb ell i tot el que et puc oferir jo. Sempre agafes la mateixa drecera, però per arribar al teu destí n'hi ha molts, de camins, alguns pitjors i altres millors, però si sempre esculls el mateix, mai arribaràs a descobrir el quines sorpreses amaguen els altres.
-El que tu diguis, bona nit.
-Ens tornarem a veure, bona nit.

1 comentari:

Vicent ha dit...

Benvolguts amics i amigues.
Us convidam a conèixer el bloc de l'Obra Cultural Balear de Formentera,
que podeu consultar a partir del següent enllaç:

http://blocs.mesvilaweb.cat/OCB_Formentera

Des d'avui i fins la jornada de reflexió, introduirem a diari una ressenya
sobre el debat que se celebrà el passat dia de Sant Jordi entre els
candidats de les formacions polítiques que es presenten a les properes
eleccions al Consell de Formentera.
Us convidam a seguir-les i participar-hi amb els vostres comentaris


Obra Cultural Balear de Formentera

Publica un comentari a l'entrada