Traducció

2 de gen. 2011

Resum del 2010

Que puc dir d'aquest any que deix endarrere, en molts de sentits ha estat un bon any, he aconseguit aprovar el batxiller i la selectivitat de manera que no hagi tingut que estar les poques estones lliures que em deixava la feina, estudiant. I això és un altra, la meva primera experiència laboral fora de la botiga, no ha estat gens malament. La veritat és que ja tenia moltes ganes de sortir d'aquell lloc, cada cop em pesava més aquella rutina estival. I fent un pont entre la selectivitat de finals de juny i principis de setembre, arribem a un altre fet que m'agradaria destacar, la universitat, on he fet amics i de moment estic descobrint coses curioses per una banda i per l'altra, he après a viure sol, bé, no completament (amb dos companys de pis he après a conviure amb pesones poc conegudes), però això si, lluny dels meus pares. També caldria destacar entre tot això un dels objectius (dels quals n'estic molt satisfet) que em vaig marcar per al 2010 i que vaig dur a terme entre finals d'octubre del 2009 i l'abril del 2010, es tracta de la meva pèrdua de pes, sense dietes extravagants o passant gana, simplement fent exercici diàriament i deixant l'alcohol fins a fer-me abstemi. I finalment vull afegir a les coses positives d'aquest any, el fet d'haver estat acompanyat durant la primera meitat d'aquest any per la major part dels meus amics, que han aconseguit que gaudeixi molt del meu darrer any a Formentera abans de partir cap a Barcelona a començar una nova etapa a la meva vida. I dels meus nous amics que han aconseguit que gaudeixi d'aquesta nova etapa a Barcelona.

Entre les coses negatives d'aquest any s'hi trobaria una de les promeses que me estat fent des del 2008 (ara tampoc la vull mencionar) i que aquest 2010 per desgràcia encara no he pogut acomplir, així que la deixaré per aquest nou any, a veure si per fi hi ha sort. I seguint per aquesta línia, també podria afegir com a negatiu el fet de no haver gaudit prou d'alguns moments, per no dir de la majoria, pel fet d'estar pendent de coses sense la menor importància en comptes de participar més en allò que estava succeint en aquell moment, fet que després em portava a lamentar-me per no haver-ho fet.

En resum, ha estat un bon any en molts de sentits, i tot i que m'hauria agradat que certes coses sortissin millor, em conform amb aquest 2010.

PS: Tampoc m'oblido de totes les sessions amb en Carmel, que m'ha ajudat a veure el món d'una altra manera, abans que la Sociologia.

Gràcies a tots i Bon any nou!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada