Traducció

30 de març 2011

Curtmetratges I

Fa temps vaig votar uns quants curtmetratges que em van agradar, avui he tornat a mirar la web del Festival Iberoamericà de Curtmentratges que patrocina el diari ABC (per sort aquest festival no té res a veure amb la ideologia del diari) i he decidit deixar que veieu uns quants curts que em van agradar (d'alguns videos només es poden veure els trailers, recoman veu-re'ls a la web):

Flat Love, del director Andrés Sanz [trailer]:


L'Opositor, dels directors María Giráldez Estebánez i Miguel Provencio Quesada [trailer]:


Els Fills dels Pastors, del director Luis Alfaro [trailer]:


La feina, del director Santiago "Bou" Grasso [complet]:


I aquí deixo uns curts que a mi no em van agradar però que tenen molt bones crítiques per part del públic:

Els 4 McNifiks, del director Tucker Dávila Wood [foto]:



Com vaig conèixer al teu pare, del director Álex Montoya [complet]:


Web del festival: http://fibabc.abc.es/

4 comentaris:

. ha dit...

Uuuuh! perfecte! Aquí tenc curtmetratges per tota una setmana!

(h) M'encanta! Ja t'aniré diguent a veiam quins m'han agradat més.

Salut i alegria Joanet!

. ha dit...

m... bonu ^^' no puc veure'ls Joan... em sap mal :S no se m'obrin.

Joan ha dit...

A mi tampoc, hi ha alguna cosa que no funciona, vaig a provar de penjar-los des d'un altre lloc.

. ha dit...

Ara sí que els puc veure. Gràcies!! :D

Publica un comentari a l'entrada